25 lip 2017

FLOWER NAILS ART

flower nails art, paznokcie, kwiaty
    Która z nas nie lubi kwiatów? Nie znam ani jednej kobietki, która przejdzie obok nich obojętnie. W sklepach znajdziemy pełno rzeczy z tym motywem. Poczynając od skarpetek, kończąc na karoseriach aut (takie też widziałam :)). Dlaczego więc nie malować kwiatów na paznokciach? Od dawien dawna stylistki paznokci proponują swoim klientkom różnego rodzaju wzorzyste mani. Ja dopiero  zaczynam przygodę z tym printem, ale swoimi pierwszymi krokami podzielę się z Wami już dziś.
flower nails art, paznokcie, kwiaty Te na gorze to zdecydowanie moje ulubione. Uwielbiam pastele, więc ta tonacja w stu procentach do mnie przemawia. Użyte produkty: 157 Little Rosie - Semilac, 011 Purple Diamond - Semilac, French White - Indigo, Sugar Effect - Indigo
flower nails art, paznokcie, kwiaty Ciemniejsze kolory polecam zwłaszcza osobom, które wiele prac w domu czy pracy wykonują bez rękawiczek. Na nich nie widać aż tak szybko zarysowań i zabrudzeń. Użyte produkty: Marsala - Indigo (kolor główny), kolor płatków to jakaś mieszanka róży, Paint Gel - Indigo, Sugar Effect - Indigo.
flower nails art, paznokcie, kwiaty Użyte produkty: 049 True Pink - Semilac (kolor główny), French White - Indigo, 157Little Rosie - Semilac, Paint Gel oraz Sugar Effect - Indigo.
flower nails art, paznokcie, kwiaty Kolejny kolor, który podbił moje serce 169 Baby Blue - Semilac, Nude Beige - Indigo, Paint Gel - Indigo, Sugar Effect- Indigo, proszek akrylowy - Modena. 
flower nails art, paznokcie, kwiaty To, co możemy zaobserwować powyżej, to hit od NeoNail. Mianowicie są to Aquarelle - kolory, które nałożone na specjalną bazę tworzą rozmyty efekt. A efektów takich możemy tworzyć nieskończoną ilość. Wszystko zależy od naszej wyobraźni. Użyte produkty: 157Little Rosie - Semilac, 003 Sweet Pink, Fuchsia Aquarelle - NeoNail, Pixel Effect Kopciuszek - Indigo, Sugar Effect - Indigo.
flower nails art, paznokcie, kwiaty Kolejny print stworzony poprzez Aquarelle. Użyte produkty: 169 Baby Boy - Semilac, Natural Beauty - Neo Nail, French White od Neo Nail, baza Aquarelle i na nią Emerald Aquarelle- NeoNail.
flower nails art, paznokcie, kwiaty Użyte produkty: French White - NeoNail, Tropicana - Indigo, roż z Cosmetic Zone oraz 011 Purple Diamond - Semilac.

Dziewczyny, a jak Wam się podoba folklor na paznokciach?


22 komentarze:

  1. Musze Cię zadziwić, bo ja nie lubię kwiatów :D Może nie tyle na paznokciach, co ogólnie dostawanie ich w prezencie, jak dla mnie jest bez sensu.

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. to wygląda prześlicznie:) jestem pod dużym wrażeniem:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! ale śliczne, idealne na lato :)
    bardzo fajny blog! już obserwuję! i będę wpadać częściej :)
    zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każda kobieta lubi kwiaty, na paznokciach również, najbardziej przypadła mi propozycja pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie idealne na lato. Pierwsze przypadły mi najbardziej do gustu. Co do samych kwiatów, lubię je, ale nie przesadzając :D

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I moje ulubione te na samej górze 😊 masz talent 😊 sama tak nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Kochana przepiękne pazurki <3
    Zostaje na dłużej, bo robisz prawdzie cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ta stylizacja z kolorem baby blue semilac <3
    Śliczna, dziewczęca i delikatna :) pozdrawiam

    http://barbaretnails.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motyw kwiatów, ale muszę Ci powiedzieć, że nie lubię ich właśnie na paznokciach, aczkolwiek te ostatnie białe pazurki wyglądają całkiem ładnie. Mimo wszystko, moim zdaniem kwiaty na paznokciach bardzo często (choć nie zawsze oczywiście) wyglądają po prostu wieśniacko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie i przedostatnie to moi faworyci!

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz coś cudownego na paznokciach, pierwsze są jak dla mnie najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy manicure i ten z niebieskim to moi ulubieńcy ;)
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! 5 zdjęcie z efektem syrenka jest cudowne! :D

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest Pixel Effect Kopciuszek od Indigo. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam kwiatowy motyw na paznokciach, mimo że sama nie potrafię ich tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za kwiatami. Najbardziej mi się podobają 2 paznokcie od końca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne paznokcie :) zazdroszczę pasji i umiejętności. Mam uczulenie ma żele i hybrydy i niestety nie mogę sobie pozwolić na takie przyjemności :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jestem pod wrażeniem. Na prawdę śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądają wszystkie pazurki, najbardziej chyba przypadły mi do gustu ostatnie;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)