2 lut 2017

LAMPA LED CCFL UV DIAMOND 36W

U góry lampa LED CCFL UV DIAMOND 36W o której ostatnio jest bardzo głośno. Ponieważ moja lampa zrobiła mi psikusa, miałam pretekst aby zakupić to maleństwo. Maleństwo, ponieważ lampa jest stosunkowo małych rozmiarów. O ile szerokość jest znośna, to długość pozostawia trochę do życzenia. Osobom z długimi palcami będzie trudno utwardzać całą dłoń wraz z kciukiem. Ale taki problem to nie problem przy tylu zaletach tej lampy. Wymiary zewnętrzne lampy wynoszą 17,5cm x 15,5cm x 8,1cm.
Lampa posiada spiralę CCFL o mocy 12W oraz dwanaście żaróweczek LED, każda o mocy 2W. Utwardza zarówno żele jak i hybrydy. Nic się nie marszczy jak w przypadku lamp o słabszej mocy. Według producenta czas pracy tego urządzenia może wynieść do 50 tys.godzin bez konieczności wymiany żarówek. Do wyboru mamy dwa rodzaje: timer 10, 30, 60 sekund oraz 10, 20 i 30 sekund. Ja posiadam wariant pierwszy.

 Fajne w tej lampie jest również to, że lustrzana płytka jest na magnes co bardzo ułatwia czyszczenie, a w przyszłości wymianę spiralki. 
 Można zakupić lampę z sensorem ruchu. Nie jest to niezbędne do pracy, ale mi ją bardzo ułatwia. Od roku używam sensora i nie wyobrażam sobie, że teraz miałabym za każdym razem, kiedy wkładam rękę włączać przycisk. Jeśli chcemy, aby żarówki działały w sposób ciągły, bez timera - wystarczy dwa razy kliknąć przycisk przy 30 sekundach. 

Czy któraś z Was używa tej lampy? Jesteście zadowolone z jej użytkowania?

4 komentarze:

  1. Produkt prezentuje sie swietnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada super aż mi przykro,ze mam uczulenie na takiego typu rzeczy i nie moge robić paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. W środę otrzymałam tę lampę, wciąż ją praktykuję, ciekawe jak się sprawdzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą lampe i jestem z niej bardzo zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)