19 sty 2017

BAZA PROTEINOWA INDIGO

Dzisiaj będzie kilka słów o bazie proteinowej od firmy Indigo, która ostatnio cieszy się dobrą sławą. W swoich rękach miałam kilka baz z różnych firm, więc jakieś tam porównanie mam. Aby manicure hybrydowy trzymał się długo i bez niespodzianek, trzeba zainwestować w dobrą bazę i kropka.

Według mnie baza naprawdę godna polecenia, semilac się przy niej chowa. Zużyłam już kilka buteleczek tej bazy, dlatego szczerze polecam kupować tą większą - 10ml. Co w niej nadzwyczajnego? Nie jest zwykłym podkładem pod kolorówkę hybrydową - to idealny preparat dla rozdwajających się, kruchych, cienkich paznokci. Jest też dobrym rozwiązaniem dla osób, których kształt płytki pozostawia wiele do życzenia, ponieważ spokojnie można tą bazą nadbudować tzw. krzywą C. Zdjęcie poniżej przedstawia właśnie ten zabieg.
krzywa c
Źródło - http://www.imgrum.net/user/indigonails/385652374/1344014493105395622_385652374

Ale to nie koniec - tą bazą możemy również przedłużyć paznokcie na formie. Według producenta o jakieś 3mm, ale według mnie i kilku innych opinii spokojnie można więcej i nic się nie dzieje. Baza jest całkowicie rozpuszczalna w acetonie, więc nie będzie potrzeby jej piłowania jak w przypadku żelu.
 Konsystencja jest jak dla mnie za gęsta - ale coś za coś. Jeżeli chcemy wykonać cały set na raz, to przy grubszej warstwie preparat na pewno rozleje się na skórki, dlatego radzę robić po jednym, dwóch paznokciach i tak na zmianę.
Spotkałam się z opiniami innych dziewczyn, które musiały od razu po utwardzeniu, a przed nałożeniem koloru przecierać wacikiem, bo kolor im się kurczył. Ja się z taką sytuacją nie spotkałam. Zarówno kiedy aplikowałam kolorki z Indigo czy też Semilaca. 
Moim zdaniem baza godna polecenia i z pewnością nie skończy się u mnie na tej buteleczce. Manicure na tej bazie spokojnie wytrzymuje dwa tygodnie, a nawet dłużej. Uwierzcie, że trwałość jest warta tej ceny.

Jeśli macie jakieś pytanie - piszcie w komentarzu.
Tutaj coś dla dłoni i stóp - KLIK

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty indigo do paznokci są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very good post. I absolutely love this website. Keep it up!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj ja to się dopiero wkrecam wracam w temat hybrydowy 😍 ale dużo pozytywnych opinii o tej firmie słyszałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie kończę bazę z nn, którą miałam z zestawem startowym. Myślę, że teraz postawię na tą z Indygo, skoro u Ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tej bazy, bo swoją przygodę z hybrydami zaczęłam kilka miesięcy temu, dlatego ciągle szukam i testuje bazy, lakiery i topy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozpoczęłam swojej przygody z hybrydami, ale przymierzam się do niej od pewnego czasu.
    Wezmę pod uwagę Twój wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę, nie miałam tej bazy :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)