3 sty 2016

ZIMOWY MANICURE | LAMPA LED

Grudzień: Liczba chwil spędzonych na myśleniu o ćwiczeniach 23; liczba chwil spędzonych na ćwiczeniu 0 (niedobrze).
Cześć kochani. Na początek pochwalę się, że dzięki pewnej, kochanej osobie, od świąt jestem szczęśliwą posiadaczką nowiutkiej lampy ledowej. Jak wiecie ledowa lampa skraca czas utwardzania do 30 sekund. Ponadto ta dodatkowo wyposażona jest w suszarkę do lakieru oraz czujnik ruchu tj. nie musimy co chwilę jej włączać - kiedy wsadzamy rękę do środka lampa automatycznie się uruchamia. W ubiegłym roku musiałam być wyjątkowo grzeczna skoro Gwiazdor nie szczędził mi paznokciowych prezentów.
Pod choinką znalazłam jeszcze lakiery hybrydowe semilac - PinkRose 064 oraz sławny Sleeping Beauty 130, który króluje na paletach semilaca od pewnego czasu. Oczywiście jak się domyślacie takie prezenty sprawiają mi największą radość. Część z Was wie pewnie, że już nie robię paznokci ze względu na brak czasu. Przed świętami wykonałam zaledwie kilka mani, które pokażę Wam poniżej. Czekam na Wasze opinie w komentarzach ;)
manicure hybrydowy, renifer napaznokciach, zimowy manicure,świąteczny manicuremanicure hybrydowy, renifer napaznokciach, zimowy manicure,świąteczny manicure
french manicure hybrydowy, manicure francuzki
manicure hybrydowy, renifer napaznokciach, zimowy manicure,świąteczny manicure
manicure hybrydowy, renifer napaznokciach, zimowy manicure,świąteczny manicure

Kochani w Nowym Roku życzę Wam samych powodów do śmiechu, długo trzymającej się hybrydy i przybywających followersów na Instagramie. Wszystkiego co dobre na naszym świecie :)

-------> INSTAGRAM
---------> FACEBOOK

13 komentarzy:

  1. Ale piękne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki a lampy zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne pomysly na paznokcie , niestety u mnie w szkole obowiazuje mundurek i zakaz malowania paznokci , a to pech ahah :/

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki *.*

    http://xevelynxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, najbardziej mi się podoba świąteczny mani - moje kolory zdecydowanie! :) Też dostałam tego mikołajka z lakierem i czekoladkami przy zamówieniu 3 nowych kolorków :) świetny prezent! Musiałaś być grzeczna, to fakt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie, wszystkie nam się bardzo podobają!:) Pozdrawiamy!

    www.linailia.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! A ten drugi kolorek na paznokciach rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paznokcie !! Super wpis! Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie!:)

    itismytimee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. MUszę przyznać, że Mikołaj był w tym roku udany! :D Super również prezent od semilac w poostaci czekoladek. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)