11 paź 2015

MANI - JESIEŃ, ZIMA 2015/2016

Cześć kochani. Zastanawiacie się jaki kolor będzie modny na okres zimowy 2015/2016? Pora pożegnać jaskrawe kolorki i zaopatrzyć się w kilka jesienno-zimowych odcieni. W tym okresie na szczególną uwagę zasługują mani w odcieniach od czerwieni, malinowy róż, bordo, aż po te wpadające w śliwkę. Modne będą także czarne, szare, złote, metaliczne, granatowe, nude oraz pudrowo różowe pazurki. Pole do popisu mamy naprawdę duże. Ja zdecydowałam się na hybrydę o odcieniu Burgunde Wine. 
minicure na jesień zima 2015/2016, burgundy wine, silver dust

Prawdę mówiąc oczekiwałam od tego lakieru czegoś bardziej wpadającego w bordo. Po pomalowaniu nim paznokci byłam jednak miło zaskoczona. Kolor jest śliwkowy, na paznokciu wygląda genialnie i ma świetny połysk. Co do metalicznych odcieni - także sobie taki sprawiłam.
minicure na jesień zima 2015/2016, burgundy wine, silver dust
minicure na jesień zima 2015/2016, burgundy wine, silver dust

Odcień Burgundy Wine 083 możecie kupić tutaj, natomiast Silver Dust 093 tutaj.
minicure na jesień zima 2015/2016 burgundy wine
minicure na jesień zima 2015/2016, burgundy wine, silver dust
minicure na jesień zima 2015/2016 burgundy wine, silver dust

Teraz pytanie do Was - jaki kolor lakieru będzie Waszym faworytem tego sezonu? 

_____________________________
----> INSTAGRAM
------->FACEBOOK

8 komentarzy:

  1. piękny odcień! zakochałam się powiem ci... właśnie taki mani chcę zrobić sobie u kosmetyczki na jesień :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Uwielbiam ciemne paznokcie :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam burgundowe rzeczy ostatnio :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny kolor! Zakochałam się :D


    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten burgund Semilaca jest taki świetny, że.. sama go właśnie zamówiłam :D do tego wszystkie kolory wina i czerń to jesienią u mnie na pazurkach obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, co za piękny kolor! uwielbiam bordo , burgundy itp. kolory jesienią , bardzo an topie ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)