6 lip 2015

CUD NA MOICH WŁOSACH, CZYLI KERATYNOWE PROSTOWANIE

Cześć kochani. Dziś chciałabym opowiedzieć troszkę o keratynowym zabiegu na który zdecydowałam się jakiś czas temu i moich przemyśleniach na ten temat. Do wykonania zabiegu przekonały mnie dziewczyny, które były zachwycone efektem jakie osiągnęły. A z uwagi na to, że od kilku lat mam siano na głowie, raczej nie miałam nic do stracenia. Preparaty można zamówić na allegro. Ja wybrałam encanto.










O samym zabiegu możecie dużo poczytać w internecie. Przede wszystkim ma na celu odbudowanie struktury włosów, ich intensywne wygładzenie i zregenerowanie. Ogólnie efekt jest taki, że włosy nie puszą się, nie kręcą, dużo łatwiej je ułożyć i automatycznie pozbywamy się tzw. siana. Instrukcję do wykonania zabiegu w domu znajdziecie tutaj. Teraz pokażę Wam moje włosy przed i po zastosowaniu Encanto.
Włosy po lewej stronie są przed zabiegiem, w rzeczywistości są jednak bardziej zniszczone, każdy włos innej długości i każdy z rozdwojoną końcówką. Zaznaczę również, że włosy  z lewej były dzień wcześniej lekko przeprostowane, na codzień są bardziej powywijane w różne strony.  Natomiast po zabiegu były gładkie i proste. Minęło już kilka dni, a efekt dalej jak odrazu "po". Tyle, że zdecydowałam się pójść do fryzjera i ściąć je ok 5-6cm. Teraz włosy są zdrowe i gładkie, i nie wymagają użycia prostownicy. 
Jeżeli macie naprawdę mocno zniszczone włosy zachęcam do użycia tych preparatow, zwłaszcza, że im bardziej włosy są zniszczone, tym bardziej widać efekty. Specjaliści przestrzegają, abynie nastawiać się, że po wyjściu z wanny włosy od razu będą idealne. Trzeba wysuczyć je na płaskiej szczotce - moje włosy są jednak świetne nawet i bez użycia szczotki. Co do trwałości efektów - producent zapewnia, że trzyma się 3-4 miesiące. Dam znać jak minie więcej czasu jak to było u mnie. Należy pamiętać, że po kuracji nie wolno myć włosów zwykłym szamponem.  Ja wybrałam ten z firmy Cece Keratin&cherry, odżywkę od Garniera Olejek z awokado i masło karite oraz maskę  Alterra Bio-owoc granatu i bio-aloes.  Wszystkie dostępne w Rossmanie.

Inne polecane szampony: ~szampony Alterra, ~Ziaja Med przeciwłupieżowy, ~Hipp dla dzieci, ~Babydream dla dzieci, ~Pervoe Reshenie
Polecane odżywki: ~Isana Professional Gloss, ~Mrs. Potter`s Balsam do włosów z aloesem, jedwabiem i białą herbatą.
Polecane maski: ~Biovaxy, ~Kallos Latte

Moje rady:
- jeśli chcesz podciąć włosy max. 2 cm zrób to po zabiegu, a jeśli więcej - przed zabiegiem. Podcinając większą długość włosów po zabiegu, bardzo możliwe, że końcówki zaczą się podwijać.
- przy wykonywaniu zabiegu koniecznie używaj prostownicy o jak najwyższej temeraturze. Według producenta minimum to 205 stopni, ale jeśli temeratura będzie wyższa, wtedy keratyna zostanie lepiej wprasowana we włos. 
- po zabiegu nie prostuj włosów. Tylko susz. Włosy po keratynie są gładkie, miękkie i lśniące. Traktując je ponownie prostownicą zniszczymy cały efekt. 

A to efekt zabiegu na Klaudii włosach:
Włosy Klaudii wymagają jeszcze podcięcia ;D

Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie zabiegu - piszcie w komentarzach. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć.

Zaobserwuj na Instagramie.
Polub na Fecebooku.

Zobacz KLIK.



26 komentarzy:

  1. Myślałam o tym zabiegu, jednak nadal się zastanawiam. ;)


    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz mocno zniszczone włosy to zachęcam. Do tej pory wygładzałam swoje siano prostownicą, tym bardziej je niszcząc. Teraz nie muszę w ogóle jej używać, a włosy są w świetnej kondycji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy można wykonać prostowanie u ciebie? Ile by to kosztowało?

      Usuń
    2. Raczej sie tym nie zajmuje, ale ewentualnie, jeśli Ci zależy, moge wykonac taki zabieg :)

      Usuń
    3. I wtedy produkty muszę mieć swoje czy jak ty byś to widziała? Ile też byś za to wzięła bo wiem że fryzjerki liczą ok 200 zł nawet:)

      Usuń
    4. Jeśli nawet 200zł liczą, to raczej nie są to dobre produkty. Chyba, że masz bardzo krótkie włosy. Proponuję kupić encanto i poprosić koleżankę, siostrę czy mamę aby pomogła w wykonaniu zabiegu ;)

      Usuń
  3. Widać dużą różnice po tym zabiegu ! na prawdę super. Ja dotychczas niszczyłam moje włosy codziennym myciem i suszeniem.. wyglądały strasznie.. ale jakieś trzy tyg temu zdecydowałam sie również na ten zabieg i jestem zadowolona ! :) także również polecam każdej czytelniczce tego posta :)

    zapraszam do siebie :* - http://nie-przegap-niczego.blogspot.com/2015/07/co-nieco-wakacyjnego.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, mega efekt. Ja nie potrzebuję takiego zabiegu (chyba) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O może przetestuję ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt. Przydałby mi się taki zabieg ;)

    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie, kulturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, ile tu jest ml ? i bez problemu Ci wystarczyło? podesłałabys link akurat do tych "kosmetyków" niezbednych przy prostowaniu kreatynowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Zamówiłam 75ml i jeszcze 1/4 buteleczki zostało.

      Usuń
    2. Kupiłam tutaj http://allegro.pl/encanto-keratynowe-prostowanie-wlosow-75ml-i5369245155.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Na szczęście moje włosy są tak cudowne że są idealnie proste bez użycia prostownicy, ale u Ciebie efekt genialny;)

    Kinga Dobrowolska–blog.
    Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, faktycznie świetny efekt :O. Widać, że włosy są w zdecydowanie lepszym stanie :). Chyba też muszę sobie coś takiego zafundować :P

    http://www.swiatjestladny.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt :o i bardzo fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny efekt! ja zniszczonych włosów nie mam, ale gdyby tak było to na pewno bym skorzystała z takiego zabiegu

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie masz teraz cudowne włoski, ja też myślę, czy sobie tego zabiegu nie zrobić, bo codziennie prostować 70cm włosy to katastrofa :C

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Red Riding Hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Napewno zastosuje, bo tez mam takie wlosy,a nie mam ochoty ciagle prostowac tych wlosow ;) przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt! Ja już mam dość codziennego prostowania ;/
    http://kasieek-bloog.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow efekt jest genialny :) Być może sama skorzystam z tego zabiegu :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post!!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie wiem co to za zabiegi szczerze raczej nie będe z niego korzystać.
    Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)