15 maj 2015

WIOSNA / LATO; MANICURE SEMILAC BANANA 023

Witajcie. Wiosnę czuć już na całego, a niebawem lato. Zastanawiałyście się jaki manicure zrobić na tak słoneczną pogodę? Razem z Kasią szukałyśmy czegoś niezbyt nudnego, ale też niezbyt drapieżnego. Semilac Banana 023 okazał się strzałem w 10. Zobaczcie:



Odcień nie jest ani pastelowy ani też za bardzo rażący. Powiedziałabym raczej, że jak sama nazwa wskazuje, jest to typowy bananowy, a w połączeniu z czarnym prezentuje się całkiem ok. Co myślicie?
 Próbowałyście już odcieni z palety Coffe & Muffin? W następnym poście znajdziecie manicure z udziałem odcienia Frappe 135 - uwierzcie, jest boski.

Semilac Banana 023 możecie kupić tutaj.
Z początku nie byłam przekonana do Semilaków, ale jak już spróbowałam to wpadłam po uszy ;)
_______________________________________________
Zaobserwuj na Instagramie (@szanet1218).
Polub stronę na Facebooku :)

Jeżeli szukasz dla siebie lub bliskiej Ci osoby prezentu w formie przeżyć wejdź tu KLIK.

21 komentarzy:

  1. jakie cudne paznokcie! Świetny kolor :3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne paznokcie. Fajne połączenie kolorów :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pazurki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Są boskie! Nie mogę się na nie napatrzeć :* Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są boskie! Nie mogę się na nie napatrzeć :* Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite paznokcie! :)
    Też tak może kiedyś spróbuję. :D

    Pozdrawiam cieplutko i nie mogę się doczekać posta z odcieniem Frappe,
    plutaklaudia.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post pojawi się w weekend ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Woooow ale cudownr pazurki! *,*
    Jestem pod ogromnym wrazeniem :)

    Blog z profesjonalnymi i artystycznymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post- CUTE DOG.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne połączenie kolorystyczne , świetne wzory super to wygląda
    pozdrawiam www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie ? Bomba ! <3 Swietne są naprawdę, szkoda ze ja nie mam takich zdolnosci :)
    Fajnie dopasowane kolory :) Pozdrawiam juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Biore udzial w konkursie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udział w konkursie proszę zgłaszać na stronie: https://www.facebook.com/pages/SzAnet-Manicure-Hybrydowy/1552222971655859 podpostem konkursowym. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładne paznokcie . Podoba mi sie ogólny wygląd bloga. Pozdrawiam i zapraszm szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do paznokci to są przecudowne <3 super dobrane kolory :*
    http://wikiwojnar4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚLiczny kolor! Napewno sobie go kupię, ale na wakacje. ;)

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory, idealne na wiosne/wakacje. x

    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne paznokcie!!!! ;oo http://berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. paznokcie prezentują się cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)