25 maj 2015

NOWOŚCI; SEMILAC BANANA 023, FRAPPE 135, BLASZKI, ROMBY



Cześć ;) Mam kilka nowości - nowe semilaki - BANANA 023, który mogliście podziwiać tutaj, FRAPPE 135, blaszki do stempli oraz neonowe cudeńka, które znajdzicie niżej. Co najbardziej zasługuje na uwagę? Przede wszystkim semilaki!
Która z Was używa stempelków? Wzory, które zamówiłam są piękne, ale raczej nie zostałam ich wielką fanką. Ciężko się odbijają, choć robię wszystko według instrukcji. Niestety jestem niemiło nimi zaskoczona, ale postaram się jeszcze je jakoś ujarzmić, bo szkodabyłoby nie wykorzystać kilku wzorów na lato, szczególnie z motywem palm i równych napisów. Blaszki, które akurat ja mam, można kupić tutaj i tutaj.

Za to mix rombów, kółek i kwadratów (do kupienia tutaj) podbił moje serce. Kolory są bardzo neonowe, na co liczyłam z całych sił, no i ilość nie pozostawia nic do życzenia ;) Zobaczcie:





Zapraszam na:
(@szanet1218)

25 komentarzy:

  1. Zastanawiam się właśnie nad zakupieniem stempelków do paznokci. :)

    Pozdrawiam i obserwuję już od jakiegoś czasu :*
    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, tylko dobrze wybierz stempel ;)

      Usuń
  2. Właśnie mam tego żółtego Semilaca na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że ja również. W połączeniu z MINT 022 daje świetny efekt ;) Można zobaczyc na moim instagramie;)

      Usuń
  3. Bardzo przydatny post. Pozdrawiam :) http://lifebyjulka002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokietki ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2015/05/30-katarzyna-pakosinska.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow. Ale cudownie wykonujesz paznokcie! *,* jestem zachwycona!

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, ale śliczne paznokcie! <3
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nie wiedziałam, że są takie blaszki :) Super wygląd bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Usunęłam komentarz przypadkiem na telefonie, ehh ;/

      Usuń
  9. Ale świetne nowości. Cudowne pazurki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości. Cudowne masz pazurki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne stempelki ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają takie pazurki!
    Ja nie mogę się jakoś przekonać... Mam dość "wypukłą" płytkę i boję się, że nie będą się trzymać...

    szumilook.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEPIĘKNE PAZNOKCIE, jezus zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega paznokcie! *.* Ostatnie zdjęcie jest cudne.
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy *,*
    Zaobserwowałam i skomentowałam, skomentujesz?
    Gabrielle-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie! :D
    Ten drugi wzór jest cudny. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne paznokcie <3
    Obserwuje i Pozdrawiam :)
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)