25 mar 2015

SŁODKI MANICURE IDEALNY NA WIOSNĘ: SEMILAC 003 SWEET PINK & 022 MINT & 059 FRENCH LILAC.

Semilac, SzAnet
Hybrydki to dla mnie numer jeden w stylizacji paznokci. Dziś przygotowałam dla Was prosty, wiosenny manicure z udziałem pastelowego różu, który wręcz uwielbiam. Ogólnie każdy, pastelowy odcień trafia prosto w mój gust. No i pasuje i do opalonych dłoni i do bladych. Pastelowych kolorów mam kilka, ale dziś skupię się na moich trzech nowościach. Zdjęcia lakierów zobaczycie poniżej, a jeszcze w tym tygodniu pojawi się kolejny, wiosenny manicure z udziałem lakiru Semilac. Jeżeli chodzi o same lakiery tej firmy - oceniam na piątkę z plusem. Są świetnie napigmentowane i sam kolor jest bardzo zadowalający. 

 Uwielbiam pastelowe odcienie. Prezentują się nadzwyczaj czysto i schludnie. Właściwie mogę powiedzieć, że każdy róż jest dla mnie piękny, każdy na inny sposób, a ten nie jest ani blady ani jaskrawy. No i nadaje się idealnie na każdą okazję.
 Tak mniej więcej odcień 003 Sweet Pink prezentuje się na pazurkach, ale tak naprawdę pod każdym kątem padania słońca wygląda on inaczej ;) Poniżej napiszę, gdzie możecie zakupić te lakiery.




Semilac 003 Sweet Pink
Lakiery Semilac polecam zakupić na tej STRONIE zwłaszcza jeśli zależy nam na czasie, bo wysyłają naprawdę ekspresowo.
003 Sweet Pink możecie zakupić tutaj, 022 Mint tutaj, a 059 French Lilac tutaj.
________________________________________________________________________________
Zaobserwuj mnie na: 
FACEBOOK | INSTAGRAM |

--------> KLIK <--------- p="">

36 komentarzy:

  1. Faktycznie wszystkie lakiery wyglądają bardzo delikatnie.
    Na paznokciach wyglądają ślicznie :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hybrydy , sama tez je robie i wiem jaka to wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Zakochałam sie w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory, świetnie wpasowują się w wiosenną atmosferę. Pozdrawiam,
    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/03/19-dreaming.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej<3 Pięknie kolor wygląda na paznokciach!:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych lakierach. Kolory są przepiękne! Uwielbiam pastelowe kolory szczególnie na wiosnę :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ja robię paznokcie żelowe, ale myślę o hybrydach :) Kolory świetne, wręcz zakochałam się w nich!

    poklikasz u mnie w linki? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://patkablogger.blogspot.com/2015/03/second-styling-of-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. robiłam przez rok czasu paznokcie żelowe, ale potrzebowałam powrotu do naturalnych paznokci, gdyż płytka bardzo się zniszczyła :/
    kolory są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele okropnie niszczą płytkę. Nie powiem, że hybryda nie niszczy w ogóle, ale na pewno w mniejszym stopniu. No i pamiętajmy, by nie zrywać ich zębami i skubać, tylko wymaczamy w acetonie! ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładny kolor :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/03/kim-dla-mnie-jest-czytelnik.html

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki bardzo ładne ale bardziej mi się podoba wykonanie na paznokciach jestes samoukiem w robieniu paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym poście kolor jest mało ukazany na pazurkach. Ale w weekend pokażę Wam kolejny manicure i tutaj już nie będziecie narzekać na zbyt mało zdjęć samych paznokci. Tak, jestem samoukiem. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. poprostu wow jestes bardzo dokładna przy frenchu linia usmiechu powinna być bardziej zaokrąglona a przy skórkach tą pierwsza warstwe daj mniej wiecej od 3/4 paznokcia i bedzie perfekcyjnie nie ma nic zalanego powiem szczerze nie jedna kosmetyczka pozazdrosciłąby ci umiejętności jestem pod ogromnym wrażeniem

      Usuń
    3. Dziękuję za cenne rady i dziękuję za te wyrazy uznania heh, bardzo mi miło zwłaszcza, że pisze to kosmetyczka z doświadczenia. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Na prawdę starannie wykonane. Nigdy nie byłam pewna czy pastelowe kolory będą pasować do mojej skóry, ale mnie utwierdziłaś w przekonaniu, że pasują do każdego odcienia. Ja niestety jestem mało uzdolniona i paznokcie nigdy nie wychodzą mi ładnie.Jak na samouka - robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że wszystkiego można się nauczyć. Poprostu trzeba ćwiczyć ;)

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru, ładnie prezentuje się na paznokciach :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatni kolor jest przesłodki, aż chyba sobie zamówię! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory :) Nie mogę się doczekać zdjęć kolejnego manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne kolory, ten miętowy jest świetny :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/2603.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory! :) Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :)
    Pozdrawiam! :)

    we-weeronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolory takie już wiosenne .
    Zapraszam do mnie aliceblog24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najładniejszy chyba ten miętowy :) Nie używałam tych lakierów :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kolory są prześliczne, ale miętowy zdecydowanie podbił moje serce! ;) Hybrydy to świetna sprawa, sama używam ich już od dłuższego czasu i jestem z nich zadowolona.

    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przypadł mi do gustu ten różowy! *.* Uwielbiam! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo śliczne paznokcie! Nie próbowałam jeszcze tych lakierów ale chyba będę musiała! POZDRAWIAM
    http://marta-sieradzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że nie pożałujesz ;)

      Usuń
  22. Przepiękny ten pudrowy kolorek lakieru *.* Obserwuję. Zapraszam do siebie: http://summerlightsgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory :) http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/03/hug-me-please.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ja niestety nie mam długich paznokci aby sobie pozwolić na malowanie ich :/


    http://oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie pastelowe kolory, są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. używam semilaców już od dawna, miętowy to jeden z moich ulubionych kolorów,a używałyście już tej nowej serii Cofee & Muffin? Ja włas nie zastanwiam się nad kupnem któregoś kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie delikatne, pastelowe kolory. Sa idealne zwłaszcza do opalonych rąk :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)