2 mar 2015

FRENCH MANICURE HYBRYDOWY + ROZDANIE

Cześć ;) Dziś przychodzę do Was z kolejnym manicurem. Tym razem french hybrydowy, który właściwie wykonałam po raz pierwszy. Oczywiście proszę Was o ocenę i ewentualne wskazówki. Według mnie taki manicure jest odpowiedni na każdą okazję i szczególnie jest polecany osobą, które nie lubią przepychu. Zapraszam Was do oglądania i do wzięcia udziału w rozdaniu, o którym więcej przeczytacie na dole ;)

Od dziś do 15.03.2015 będę czekać na zgłoszenia osób, które chcą zdobyć modną czapkę i dwie bransoletki!!!
Nagrodą główną jest czapka, bransoletka z koralików oraz bransoletka z motywem krzyżyka. Ponadto cztery osoby mają szansę zdobyć po jednej bransoletce z krzyżykiem.

Zasady:
1. Zaobserwuj publicznie bloga.
2. Polub stronę na fb SzAnet oraz zdjęcie konkursowe. (Przy zdjęciu podałam kto wygrał ;D)

Dodatkowo aby zwiększyć swoje szanse można:
3. Zaobserwować mnie na instagramie @szanet1218 (link).
4. Dodać banner na swoją stronę (powyższe zdjęcie)

W komentarzu proszę napisać, który punkt spełniliście oraz zostawić swój adres e-mail. Osoby, które zgarną nagrody zostaną wybrani losowo.

26 komentarzy:

  1. Ale masz piękne paznokcie! Super wyglądają :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie :)

    http://mylifemystory150114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Manicure jest po prostu cudny!
    Masz piękny kształt płytki paznokcia :)
    slodkanatuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała aby to był mój kształt ;D

      Usuń
  4. Śliczne paznokcie <3

    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełniony punkt 1 i 2. :)
    kolorowaosobowosc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne paznokcie. Jesteś bardzo zdolna. :) Ciekawa jestem jakiej hybrydy używasz? :)
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam Cosmetic Zone oraz Semilac ;)

      Usuń
  7. Piekne są te paznokcie :)
    życzę powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są te paznokcie ;) zazdroszczę na prawde chciałabym żeby moje tak wyglądały http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Fajnie Ci wyszedł ten mani! Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: kajarek94
    Lubię na FB jako: Katarzyna Ceglarz
    instagram: katarzynaceglarz
    mój e-mail: kajarek94.94@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post. Paznokcie, co prawda wykonane skromnie, ale również zachwycają jak inne z tego bloga ;)

    Oczywiście wzięłam udział w konkursie, bo jest fantastyczny ;)
    Obserwuję jako: Bunny Kraft
    Lubię na Facebooku (stronkę i zdjęcie konkursowe) jako: Natalka Górnik
    instagram: niestety nie posiadam konta :(
    mail: natusiek2525@o2.pl

    zapraszam do mnie (PS. fantastyczny blog): http://bunny-chocolate.blogspot.com/ <3
    Pozdrawiam, Bunny c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: istota ludzka
    Lubię na FB jako: Emilia Rosińska
    instagram: navijyy
    mój e-mail: emi45@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:Miśka
    Lubię na FB jako: Monika Różanowska
    instagram: just_do_one_step
    mój e-mail: rmisiek897@gmail.com
    baner na blogu :)

    Śliczne paznokcie :D
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://www.blue-almonds897.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję: Helena Uśmieszek
    Lubie FB: Helena Rowińska
    instagram: helovcia
    e-mail: helenkarow123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Lucky.
    Lubię na fb jako: Klaudia Sikora
    Jak wejdę na komputer to postaram się dodać baner.
    mój e-mail: mojaporytawyobraznia33@vp.pl

    ----------
    Śliczne masz te paznokcie! Mega mi się podobają! Ja nie mam cierpliwości do robienia paznokci :/
    Pozdrawiam
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne paznokcie! Od dawna marzę o takim kształcie :(
    Oczywiście obserwuję bloga!
    Liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: Julia Barcikowkska
    Lubię na fb jako: Julia Barcikowska
    Obserwuje na inscie: bieber_forever_bieber_forever
    Jak wejdę na komputer to postaram się dodać baner.
    mój e-mail: mojapasjamoimzyciem@wp.pl

    PS. Stronkę na FB polubiła też moja koleżanka :)
    PS. Bardzo ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner się już pojawił! Teraz tylko czekać na wyniki! :)
      http://moja-pasja-moim-zyciem.blogspot.com/

      Usuń
  18. Ale masz piękną, smukłą płytkę paznokcia <3 Cudowny french!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Cię na blogu.
Jeśli podoba Ci się post - zaobserwuj, by być na bieżąco.
Dziękuję za każdy komentarz ;)